Obiskovalci

Obiskovalci boste vzljubili Sejem kozmetike in lepote LOVE BEAUTY v sodelovanju z BEAUTY FORUM, saj bomo poskrbeli za nepozabno doživetje vseh ljubiteljev lepote.

“LOVE BEAUTY 2019 v sodelovanju z BEAUTY FORUM”  bo za obiskovalce odprt v:

  • soboto  30. marca od 9.00 do 19.00
  • nedeljo 31. marca od 9.00 do 18.00

Vstopnice lahko kupite na blagajni sejma.

Cena dnevne vstopnice (enkraten vstop) je 7€.

 

 

 

Podrobnosti dogajanja bodo objavljene v programu sejma.

VSE OBISKOVALCE  “LOVE BEAUTY v sodelovanju z  BEAUTY FORUM”  bo združevalo razvajanje med ponudniki storitev. Vsi si želimo obiskati profesionalni salon, ki ponuja takšne ali drugačne dejavnosti, a se brez priporočila težko odločimo. Zato je to enkratna priložnost za vas obiskovalce, da ocenite ponudbo profesionalnih storitev v Sloveniji in se vam predstavimo v vsem svojem sijaju!

Predstavljali se bodo saloni in ponudniki storitev iz področja:

  • kozmetike
  • frizerstva
  • estetike
  • wellnesa
  • in ostalih kozmetičnih dejavnosti iz Slovenije in regije.

Program sejma si lahko ogledate tukaj.

Razstavljavci in blagovne znamke, ki se bodo predstavile na sejmu:

A`PIEU, D`RAN
AD ORIS – ESTETIKA ZOB IN NASMEHA
AFRODITA PROFESSIONAL
AGRANDA D.O.O.
AKADEMIJA LUXURYB
AKADEMIJA STUDIO LEPOTA ŠOLA ZA MANIKERKE IN PEDIKERKE
ANDREA
ART-PE
AS LASHES
ASHMIRA BOTANICA
ASTONISHING
AVON
BB GLOW DR.SOLUTION
BCL SPA
BE CREATIVE
BEAUTYBLVD
BEAUTYPRO
BELLMONA
BLOMDAHL MEDICAL BEAUTY
BLOMDAHL MEDICAL BEAUTY
BRAZZCARE
CHANTAL BEAUTY SHOP
CHINA GLAZE
CINECITTA MAKE UP
CLEAN+EASY
COSRX
DADI OIL
DE LUXE ART
DERMA CENTER ROGAŠKA, DERMA CENTER MARIBOR
DERMEDICS®  SKIN CARE SYSTEM, AT 19 D.O.O.
DERMISTICA
DRAGOCENA.SI
DREAMWEAVE
EN VOGUE
ESENSA MEDITERANA
ESSENTIQ SLOVENIJA
FAMOUS NAMES
FARMASI
FOOTLOGIX
GEL II
GELOSOPHY
GREENIK
GRIP TRGOVINA D.O.O.
HEIMISH
HISTOMER
IBD
IBD JUST GEL POLISH
IBX
IMPRIM
INDIGO NAILS LAB
IT’S SO EASY
JEU`DEMEURE
JUCHHEIM COSMETICS
JULIANA NAILS
KINETICS NAIL SYSTEMS
KINETICS NAIL SYSTEMS
KOZMETIKA CHRIS FARRELL
KPE D.O.O. – O’2NAILS TISKALNIK
KREMA VEČNA MLADOST
K-SURGERY, MCCM ,LOVE COSMETICAL
LAIF
LCN
LES CLUB DES PROFESSIONNEL
LILY NAILS
LNS KOZMETIČNA TRGOVINA
LYCON
MAKE-UP DESIGNORY
MEHAZ
MISSHA
MOYRA
MUD STUDIO SLOVENIJA
MYSTIC NAILS
NAILTIQUES
NAJ-LO
NETICOM D.O.O.
NITRAS MEDICAL
NK COSMETICS
NOUVEAU LASHES
NUGENESIS
OLIGODERMIE
OPHYTO PH
ORIFLAME
ORISING
ORTOPEDICA
PAESE COSMETICS
PARACELZUS D.O.O.
PARISH
PAYTEN
PHYSIOLAB
PRICEPILOT
PROMAT’S INTERNATIONAL
QUISKIN
REVEL NAILS
REVIJA DERMANOVA
SVET LEPIH NOHTOV
TEMPTU
TICCOPI
UNIVERZA V LJUBLJANI, FAKULTETA ZA FARMACIJO
VIŠJA STROKOVNA ŠOLA ZA KOZMETIKO IN VELNES LJUBLJANA
WAX:ONE
WELLNESS JOBS – ONESPAWORLD
WWW.KOZMETIKA-MOJA.SI

 

KORISTNI NAPOTKI ZA OBISKOVALCE SEJMA “LOVE BEAUTY v sodelovanju z BEAUTY FORUM”:

Sejemsko obdobje

avtor: Evgen Gec

Približuje se čas različnih sejmov, ki se pretežno razlikujejo po velikosti in ponudbi. Kozmetična dejavnost pri tem zajema široko paleto novosti in ponudnikov, ki pomagajo, da se lahko delo v salonih razvija in posledično s tem se odpirajo nove priložnosti za nove ponudbe strankam. Z nekaterimi kozmetičarkami smo si pred kratkim izmenjali kar nekaj mnenj o tem kako pomembno je sejme obiskovati in če je le možnost tudi sodelovati.

Sejem je enkratna priložnost za vsakogar, ki ga kozmetika v kakršnikoli obliki zanima. Je izjemno izhodišče za nove poslovne priložnosti in srečanja z osebami, ki poslujejo v isti ali podobni dejavnosti, kar veliko doprinese pri izmenjavi izkušenj pa tudi predlogov, ki lahko izjemno koristijo pri razvoju dejavnosti v celoti. Vsak dober podjetnik ve, da v kolikor želi biti uspešen se mora združevati in skupaj z isto mislečimi iskati nove možnosti in priložnosti, ki bodo prispevale k boljšemu poslovanju. Sejem ni nekaj kar bo nekdo organiziral se bo temu kasneje postavilo primerno oceno. Je priložnost za vsakogar, ki razume pomen pridobivanja novih informacij, novega znanja in poznanstev in predvsem novih poslovnih priložnosti.

Tokrat se nam obeta izjema priložnost v Ljubljani. Priprave na kozmetični sejem so že v polnem teku in odziv razstavljavcev je izjemen. Pa ne le po številu temveč tudi po razmišljanju. Vsi so podobnega mnenja, da je sejem nujno potreben in predvsem koristen. Ne gre pozabiti, da bodo sejem obogatile osebe z izjemnimi znanji. Ravno tako prihajajo nove generacije kozmetikov s popolnoma drugačnimi pristopi in priložnostmi za izmenjavo izkušenj, mnenj in tudi praktičnih predstavitev ne bo manjkalo. Pa ne le to. Na trgu je zaslediti vse več novih storitev predvsem trendovskega značaja na katere ne gre pozabiti. Naši predstavniki poznanih proizvajalcev so v zadnjem času naredili izjemen korak v razvoju slednjih in kakovost storitev so uspeli privesti na vrhunski nivo, kar je odlična osnova za ustvarjanje še večjega zaupanja.

Zato, da bi sejem dosegel svoj namen pa je potrebno slediti določenim smernicam, ki to lahko zagotovijo, zato poglejmo kaj je pomembno preveriti pred obiskom sejma, kako se osredotočati na ponudnike ali dogodke med sejmom in kako postopati po obisku sejma. Vse navedene značilnosti so ključnega pomena zato, da bo zadovoljstvo ob obisku primerno.

Pred sejmom:

  • Pozanimajte se katera nova znanja in informacije ali izdelke bi potrebovali.
  • Kdo na sejmu lahko določene izdelke ali storitve ponudi.
  • Katere od predvidenih ponudnikov si želite obiskati.
  • Označite si delavnice in predstavitve, ki jih boste obiskali.
  • Zagotovite si pripomočke za zapiske.
  • Planirajte in rezervirajte si termin sestanka s tistimi dobavitelji ki so vam pomembni.
  • Pripravite si zadostno število poslovnih vizitk ali drugega predstavitvenega materiala.

Med sejmom:

  • Bodite striktni. Ne hitite in postopoma si oglejte podrobnosti posameznih proizvajalcev, dobaviteljev in drugih ponudnikov storitev ali izdelkov.
  • Pogovarjajte se s razstavljavci. Ne pozabite, da ravno oni imajo veliko različnih informacij, ki so še kako pomembne. Vprašajte jih v čem se razlikujejo od konkurence, kaj je njihova največja prednost in katere so koristi, ki jih tisti, ki sodelujejo z njimi lahko pridobijo.
  • Udeležite se predstavitev in delavnic. To je najboljši trenutek za pridobivanje kredibilnih informacij. Sprašujte, sprašujte, sprašujte… pri tem pa ne pozabite na zapiske, ki vam bodo prišli prav pri ustvarjanju vaših bodočih ciljev.
  • Spoznavajte nove ljudi. Ne čakajte da bo nekdo do vas prišel sam. To je težko verjetno lahko pa pristopite do oseb pri katerih je zaznati, da se zavzemajo za nove informacije. Pozdravite jih in predstavite se ter povprašajte jih s čim se točno ukvarjajo. Postavite še druga vprašanja kot na primer: kdaj ste z dejavnostjo pričeli, imate zaposlene ali ne, kakšne so vaše izkušnje, katere so še neizkoriščene prednosti ki bi jih lahko izkoristili in podobno… Videli boste kako bo odziv zanimiv.
  • Na predhodno dogovorjenih sestankih bodite točni. Sejem je srečanje na katerem se lahko srečate s predstavniki podjetij na popolnoma drugačnih funkcijah kot predstavniki, ki vas redno obiskujejo. Izkoristite zato priložnosti za novosti, nove pogoje poslovanja, pogajanja in druga odprta vprašanja.

Po sejmu:

  • Strnite vse poslovne vizitke, prospekte ali druge pridobljene materiale ter opravite selekcijo.
  • Preverite delovanje podjetja. To lahko storite preko interneta.
  • Označite in zapišite si tiste osebe ali podjetja s katerimi želite vzpostaviti kontakt in točno si zavedite kaj želite vprašati in kakšna so vaša pričakovanja.
  • Vzpostavljanje kontakta naj bo še vedno informativnega značaja oziroma preverjanje ali potrjevanje že dogovorjenega na sejmu.
  • Ne pozabite na morebitna vprašanja, ki so se kasneje pojavila.

Imejte v mislih, da razstavljavci zato da se na sejmu predstavijo vložijo veliko truda in sredstev predvsem z željo po novih poslovnih priložnostih nakupih in podobno. Namen vsakega izmed obiskovalcev je podoben in sicer pridobiti nekaj koristnega, novega, zanimivega ali celo motivirajočega za prihodnje delo. Takih priložnosti zato ne gre zanemariti saj lahko pomagamo najprej sebi, kupcem, dobaviteljem in posebno domačim proizvajalcem.

Evgen Gec

 

Logo NEW 2