Obiskovalci

Obiskovalci boste vzljubili Sejem kozmetike, lepote in frizerstva BEAUTY FORUM Ljubljana, saj bomo poskrbeli za nepozabno doživetje vseh ljubiteljev lepote.

BEAUTY FORUM by COSMOPROF Ljubljana”  bo za obiskovalce odprt na Gospodarskem razstavišču v:

  • sobota, 15. aprila od 9.30 do 19.00
  • nedelja, 16. aprila od 9.00 do 18.00

Vstopnice lahko kupite na blagajni sejma.

Cena dnevne vstopnice (enkraten vstop) je 8€.

Podrobnosti dogajanja so objavljene v programu sejma. Oglejte si program predavanj in delavnic.

SEMINARJI, DELAVNICE IN LOOK AND LEARN:

 

Naročilo vstopnic (tukaj).

VSE OBISKOVALCE BEAUTY FORUM Ljubljana bo združevalo razvajanje med ponudniki storitev. Vsi si želimo obiskati profesionalni salon, ki ponuja takšne ali drugačne dejavnosti, a se brez priporočila težko odločimo. Zato je to enkratna priložnost za vas obiskovalce, da ocenite ponudbo profesionalnih storitev v Sloveniji in se vam predstavimo v vsem svojem sijaju!

Predstavljali se bodo ponudniki iz področja:

  • kozmetike
  • frizerstva
  • estetike
  • wellnesa
  • in ostalih kozmetičnih dejavnosti iz Slovenije in regije.

    Naročilo brezplačnega sejemskega kataloga

    Na osnovi izpolnjenega obrazca vam pošljemo sejemski katalog v elektronski obliki

    Naziv podjetja ali vaše ime:

    Kontaktna oseba:

    E-naslov:

    Mobilna telefonska številka:

    Dejavnost:

    Naročam sejemski katalog Sejma Kozmetike Beauty Forum Ljubljana

    Dovoljujem da me obveščate o dogodku preko navedenega maila in telefonske številke:

    Dodatne želje:

    BEAUTY FORUM by COSMPROF LJUBLJANA dvorane

    Marmorna dvorana Gospodarskega razstavišča  bo gostila sejem lepote, kozmetike in frizerstva 15. in 16. aprila 2023. 

     

    Preddverje marmorne dvorane
    vhod in ekskluzivne lokacije za razstavljavce
    medijski prostor namenjen fotografom (mini foto studio)

     

    Marmorna dvorana
    lokacije za razstavljavce kozmetični segment, estetika, moda

     

    Stebrna dvorana (spodnje nadstropje)
    lokacije za razstavljavce HAIR program (cenik za razstani prostor – tukaj)
    lokacije za razstavljavce BARBER program (barber battle ring)
    backstage – priprava za odrska dogajanja
    catering – pogostitev za goste sejma
    show oder BARBER

     

    MAIN STAGE – veliki oder (spodnje nadstropje nasproti razstavnih prostorov)
    veliki oder sprejme do 300 oseb,
    dvorana opremljena s tehniko razsvetljave, zaslonov, ozvočena in podprta s video prenosom)
    namenjena showu HAIR in BARBER.
    osnutek programa in časovnice so pripravljene (za ponudbo in sodelovanje pri programu nam pišite)

     

    MALA PREDAVALNICA
    spremljevalni kongresni program BE INFORMED , BE ISPIRED, BE YOURSELF
    strokovna predavanja, podpora poslu, predstavitev novosti
    sprejme od 30 do 80 oseb
    časovnica in osnutek programa je pripravljen vabimo pa vas tudi k sokreiranju (za ponudbo in sodelovanje pri programu nam pišite)
    na razpolago tudi ne-razstavljavcem BEAUTY FORUM-a za predstavitve in lastno promocijo.

    KORISTNI NAPOTKI ZA OBISKOVALCE SEJMA BEAUTY FORUM:

    Sejemsko obdobje

    avtor: Evgen Gec

    Približuje se čas različnih sejmov, ki se pretežno razlikujejo po velikosti in ponudbi. Kozmetična dejavnost pri tem zajema široko paleto novosti in ponudnikov, ki pomagajo, da se lahko delo v salonih razvija in posledično s tem se odpirajo nove priložnosti za nove ponudbe strankam. Z nekaterimi kozmetičarkami smo si pred kratkim izmenjali kar nekaj mnenj o tem kako pomembno je sejme obiskovati in če je le možnost tudi sodelovati.

    Sejem je enkratna priložnost za vsakogar, ki ga kozmetika v kakršnikoli obliki zanima. Je izjemno izhodišče za nove poslovne priložnosti in srečanja z osebami, ki poslujejo v isti ali podobni dejavnosti, kar veliko doprinese pri izmenjavi izkušenj pa tudi predlogov, ki lahko izjemno koristijo pri razvoju dejavnosti v celoti. Vsak dober podjetnik ve, da v kolikor želi biti uspešen se mora združevati in skupaj z isto mislečimi iskati nove možnosti in priložnosti, ki bodo prispevale k boljšemu poslovanju. Sejem ni nekaj kar bo nekdo organiziral se bo temu kasneje postavilo primerno oceno. Je priložnost za vsakogar, ki razume pomen pridobivanja novih informacij, novega znanja in poznanstev in predvsem novih poslovnih priložnosti.

    Tokrat se nam obeta izjema priložnost v Ljubljani. Priprave na kozmetični sejem so že v polnem teku in odziv razstavljavcev je izjemen. Pa ne le po številu temveč tudi po razmišljanju. Vsi so podobnega mnenja, da je sejem nujno potreben in predvsem koristen. Ne gre pozabiti, da bodo sejem obogatile osebe z izjemnimi znanji. Ravno tako prihajajo nove generacije kozmetikov s popolnoma drugačnimi pristopi in priložnostmi za izmenjavo izkušenj, mnenj in tudi praktičnih predstavitev ne bo manjkalo. Pa ne le to. Na trgu je zaslediti vse več novih storitev predvsem trendovskega značaja na katere ne gre pozabiti. Naši predstavniki poznanih proizvajalcev so v zadnjem času naredili izjemen korak v razvoju slednjih in kakovost storitev so uspeli privesti na vrhunski nivo, kar je odlična osnova za ustvarjanje še večjega zaupanja.

    Zato, da bi sejem dosegel svoj namen pa je potrebno slediti določenim smernicam, ki to lahko zagotovijo, zato poglejmo kaj je pomembno preveriti pred obiskom sejma, kako se osredotočati na ponudnike ali dogodke med sejmom in kako postopati po obisku sejma. Vse navedene značilnosti so ključnega pomena zato, da bo zadovoljstvo ob obisku primerno.

    Pred sejmom:

    • Pozanimajte se katera nova znanja in informacije ali izdelke bi potrebovali.
    • Kdo na sejmu lahko določene izdelke ali storitve ponudi.
    • Katere od predvidenih ponudnikov si želite obiskati.
    • Označite si delavnice in predstavitve, ki jih boste obiskali.
    • Zagotovite si pripomočke za zapiske.
    • Planirajte in rezervirajte si termin sestanka s tistimi dobavitelji ki so vam pomembni.
    • Pripravite si zadostno število poslovnih vizitk ali drugega predstavitvenega materiala.

    Med sejmom:

    • Bodite striktni. Ne hitite in postopoma si oglejte podrobnosti posameznih proizvajalcev, dobaviteljev in drugih ponudnikov storitev ali izdelkov.
    • Pogovarjajte se s razstavljavci. Ne pozabite, da ravno oni imajo veliko različnih informacij, ki so še kako pomembne. Vprašajte jih v čem se razlikujejo od konkurence, kaj je njihova največja prednost in katere so koristi, ki jih tisti, ki sodelujejo z njimi lahko pridobijo.
    • Udeležite se predstavitev in delavnic. To je najboljši trenutek za pridobivanje kredibilnih informacij. Sprašujte, sprašujte, sprašujte… pri tem pa ne pozabite na zapiske, ki vam bodo prišli prav pri ustvarjanju vaših bodočih ciljev.
    • Spoznavajte nove ljudi. Ne čakajte da bo nekdo do vas prišel sam. To je težko verjetno lahko pa pristopite do oseb pri katerih je zaznati, da se zavzemajo za nove informacije. Pozdravite jih in predstavite se ter povprašajte jih s čim se točno ukvarjajo. Postavite še druga vprašanja kot na primer: kdaj ste z dejavnostjo pričeli, imate zaposlene ali ne, kakšne so vaše izkušnje, katere so še neizkoriščene prednosti ki bi jih lahko izkoristili in podobno… Videli boste kako bo odziv zanimiv.
    • Na predhodno dogovorjenih sestankih bodite točni. Sejem je srečanje na katerem se lahko srečate s predstavniki podjetij na popolnoma drugačnih funkcijah kot predstavniki, ki vas redno obiskujejo. Izkoristite zato priložnosti za novosti, nove pogoje poslovanja, pogajanja in druga odprta vprašanja.

    Po sejmu:

    • Strnite vse poslovne vizitke, prospekte ali druge pridobljene materiale ter opravite selekcijo.
    • Preverite delovanje podjetja. To lahko storite preko interneta.
    • Označite in zapišite si tiste osebe ali podjetja s katerimi želite vzpostaviti kontakt in točno si zavedite kaj želite vprašati in kakšna so vaša pričakovanja.
    • Vzpostavljanje kontakta naj bo še vedno informativnega značaja oziroma preverjanje ali potrjevanje že dogovorjenega na sejmu.
    • Ne pozabite na morebitna vprašanja, ki so se kasneje pojavila.

    Imejte v mislih, da razstavljavci zato da se na sejmu predstavijo vložijo veliko truda in sredstev predvsem z željo po novih poslovnih priložnostih nakupih in podobno. Namen vsakega izmed obiskovalcev je podoben in sicer pridobiti nekaj koristnega, novega, zanimivega ali celo motivirajočega za prihodnje delo. Takih priložnosti zato ne gre zanemariti saj lahko pomagamo najprej sebi, kupcem, dobaviteljem in posebno domačim proizvajalcem.

    Evgen Gec

    NAGRADNE IGRE – Pravila sodelovanja na socialnih omrežjih