Evgen Gec

Kako uspešno poslovati v kozmetičnem salonu

Potrebe po uspešnem poslovanju v salonih so se spremenile in postale vse bolj zahtevne. Za uspešnost več ne zadostuje le strokovno znanje, temveč tretjinski delež od celotnega poslovanja prevzame organizacija dela s številnimi aktivnostmi, ki se pričnejo z zaposlovanjem, uvajanjem ljudi v delo, poznavanjem pravilnikov, upravljanjem s financami, poznavanjem tehničnih pripomočkov, tujih jezikov in podobno. Vsak s svojo tretjino sledita še prodaja in marketing, ki pa zahtevata posebno znanje, katerega je potrebno pridobivati sistematično. Pridobivanje novih strank je danes najbolj uspešno preko različnih medijev, zato je njihov učinek in delovanje potrebno dobro poznati in primerno uporabiti.

Prihajajo nove generacije kozmetikov s povsem drugačnim pristopom, ne le do načina pridobivanja novih strank, temveč tudi do uvajanja novosti. Razsežnosti pri osveščanju strank preko spleta postajajo vse večje, zato odločitev, kako bo nekdo lastno dejavnost v salonu razvijal, mora sam prevzeti nase. Novi pristopi ustvarjajo preglavice mnogim posebno zato, ker sočasno želijo ohraniti že ustvarjeno, medtem ko naj bi povečali le prihodek.

Evgen Gec

Vizažist, kozmetični svetovalec in prodajni trener

Svojo pot je v kozmetiki pričel v poznih osemdesetih letih v maloprodaji in veleprodaji kozmetičnih izdelkov. Za vizažista se je pričel šolati leta 1996 v Bologni in sicer v šoli Make up For Ever. Ob tem se je vrsto let ukvarjal s prodajo, pretežno v kozmetični stroki in se sčasoma specializiral na področju ličenja in organizacije dela v kozmetičnem salonu. Prodajno znanje v kozmetični stroki in znanje glede uporabe kozmetičnih izdelkov je v več kot treh desetletjih posredoval na različnih delavnicah, kongresih, simpozijih in predvsem praktičnih programih na različnih šolah, doma in v tujini. Je avtor številnih knjig in uporabnih gradiv ter učbenika za srednje kozmetične šole s področja ličenja in poslovanja v kozmetičnih salonih.