Evgen Gec

Evgen Gec

Vizažist, kozmetični svetovalec in prodajni trenerEvgen Gec

Svojo pot kot Vizažist je pričel leta 1996 v Bologni in sicer v šoli Make up For Ever. Pred tem se je vrsto let ukvarjal s prodajo pretežno v kozmetični stroki in se sčasoma na tem področju specializiral. Prodajno znanje o kozmetiki in znanje glede uporabe kozmetičnih izdelkov je do sedaj posredoval več kot 10.000 slušateljem v Sloveniji in tujini.

Kot vizažist je lastno znanje dopolnjeval v Milanu, Monzi, Dunaju, Malomo-ju, Caness-u in Parizu. V poznih devetdesetih in začetku leta 2000 je ličenje v Sloveniji izvajal za številne priznane blagovne znamke kot so: Shiseido, Max Factor, IsaDora, NEE Make up Milano, Make up 2000 in druge ter sodeloval s priznanimi distributerji kozmetike kot so: Beiersdorf, Orbico, Oriflame in Limoni. Ličenje je izvajal za različne priložnosti od izborov za Miss Slovenije, Miss Earth, pred izbor Miss Italia nell mondo, Miss Alpe Adria International… Je redni kozmetični svetovalec v številnih strokovnih revijah in radijskih ter TV hišah.

Leta 2006 je izdal prvo knjigo o ličenju, ki je tedaj bila prva strokovna knjiga o tehnikah ličenja pri nas. Leta 2014 se je knjiga nadgradila in tako postala edinstven priročnik za vsako žensko. V lanskem letu je pripravil prvi prototip personalizirane knjige o ličenju, ki je v letošnjem letu dodelana in zaključena. Knjiga je edinstven tovrstni produkt v svetu in odpira povsem nov pristop do uporabe ličil. V zaključni pripravi je tudi učbenik prodaje v kozmetični stroki, ki je uporabnega značaja in bo mnogim, ki se ukvarjajo s kozmetiko delo olajšal.

Leta 2009 sta skupaj z Barbaro Visket pričela usposabljati vizažiste v okviru NPK in do sedaj je šolanje zaključilo že 17 generacij vizažistov. Že vrsto let poučuje ličenje in predstavlja tehnike uporabe ličil na različnih šolah in drugih izobraževalnih ustanovah.

V zadnjem času deluje predvsem na področju izobraževanja v kozmetičnih salonih.

___________________________________________________________________________

Tema predavanja:

 

Prednosti uporabe ličil v salonu.

Uporaba ličil na splošno je v izjemnem porastu, kar bi za salone bila dodatna priložnost, da bi svojim strankam ponudili nekaj več in bolje.

  • Kako se odločiti in izbrati primerno blagovno znamko.
  • Kako formirati cene storitev ličenja.
  • Kako pripraviti izračun izdelkov v kombinaciji s storitvijo.
  • Kako stranke pritegniti, da bi se odločile za uporabo in nakup ličil.

Vsi primeri bodo prikazani na razumljiv in predvsem uporaben način.

 

Evgen Gec