Evgen Gec

Evgen Gec

Predstavitev novega priročnika: “Kako uspešno poslovati v kozmetičnem salonu” v soboto, 8. aprila ob 18. uri 

Priročnik je sestavljen z namenom, da se vsem ne glede ali že poslujejo oziroma bi s kozmetično dejavnostjo šele pričeli, omogoči potrebno znanje in informacije, ki so pomembnega značaja za uspešno poslovanje. Od pridobivanja in razvoja zaposlenih, finančnega poslovanja, organizacije dela v salonu, pridobivanja novih strank, prodaje izdelkov in storitev in vse do izvajanja marketinških aktivnosti v kozmetični stroki.

Vse je predstavljeno v uporabni obliki in je v praksi mogoče uporabiti takoj. 200 strani napotkov, idej, informacij in predlogov na osnovi katerih bo poslovanje potekalo lažje in bolj učinkovito. Z večjim prihodkom in manjšo porabo sredstev in dragocenega časa.

 

Priročnik zajema:

  • Opis praktičnih primerov v interaktivni obliki med kozmetičarko in stranko.
  • Več kot 20 izračunov storitev, ki se v kozmetičnem salonu izvajajo in izdelkov, ki se prodajajo.
  • Več kot 50 različnih strokovnih predlogov, ki so za delo v salonu pomembnega značaja.
  • Več kot 50 opisanih praktičnih primerov kako kozmetične storitve primerno izkoristiti.
  • Več kot 60 uporabnih nasvetov za uspešno delo v salonu.
  • Več kot 100 konkretnih odgovorov na vprašanja kozmetičark.

Evgen GecPriročnik posebno priporočamo:

  •  Lastnikom in vodjem salonov.
  • Zaposlenim v kozmetičnem salonu.
  • Študentom in dijakom na srednjih in višjih kozmetičnih šolah.
  • Učiteljem in profesorjem.
  • Proizvajalcem kozmetičnih izdelkov, distributerjem in prodajnikom.

 

V predprodaji lahko priročnik naročite na naslov studioaktivakoper@gmail.com

Vsi, ki boste kupili priročnik v predprodaji boste prejeli še posebno praktično darilo.

Število tiskanih izvodov bo omejeno, zato pohitite.

 

 

 

  • Delavnica na glavnem odru v nedeljo 9. aprila ob 10.30:

Kako povečati vrednost storitev s salonu?

Pogosti so primeri ko kozmetičarke takrat ko pričnejo z delom storitvam ne postavijo realne temveč nekoliko nižje cene. Na delavnici bom tokrat predstavil pasti in prednosti povišanja cen storitev in izdelkov v salonu. Kaj boste na delavnici izvedeli?

  • Kako se stranke odzivajo na nizke in višje oziroma visoke cene.
  • Katere so prednosti salona, ki imajo večjo vrednost kot same cene storitev.
  • Prikaz petih korakov kako cene povišati in s tem stranke ohraniti.
  • Kako z višjimi cenami pritegniti nove stranke.

 

Evgen Gec – Vizažist, kozmetični svetovalec in prodajni trener

 

Svojo pot je v kozmetiki pričel v poznih osemdesetih letih in sicer v parfumeriji. Za vizažista se je pričel šolati leta 1996 v Bologni in sicer v šoli Make up For Ever. Ob tem se je vrsto let ukvarjal s prodajo, pretežno v kozmetični stroki in se sčasoma specializiral na področju ličenja. Prodajno znanje o kozmetiki in znanje glede uporabe kozmetičnih izdelkov je do danes posredoval več kot 10.000 slušateljem v Sloveniji in tujini.

Kot vizažist je svoje znanje dopolnjeval v Milanu, Monzi, na Dunaju, Malmöju, Canessu in Parizu. V poznih devetdesetih in začetku leta 2000, je ličenje v Sloveniji izvajal za številne priznane blagovne znamke kot so: Shiseido, Max Factor, IsaDora, NEE Make up Milano, Make up 2000 in številne druge. Sodeloval je s priznanimi distributerji kozmetike kot so: Beiersdorf, Orbico, Oriflame in Limoni. Prav tako je sodeloval na številnih izborih za Miss Slovenije, Miss Earth, na predizboru za Miss Italia nel Mondo, Miss Alpe Adria International, na specializiranih sejmih, kongresih, seminarjih in delavnicah v različnih segmentih kozmetike (veleprodaja, maloprodaja, direktna prodaja). Je redni kozmetični svetovalec v številnih strokovnih revijah in na radijskih ter TV postajah in že nekaj let tudi učitelj ličenja na kozmetični šoli Cene Štupar v Ljubljani.

Leta 2006 je izdal prvo knjigo o ličenju. Tedaj je bila to prva strokovna knjiga o tehnikah ličenja pri nas. Leta 2014 jo je nadgradil in tako je postala edinstven priročnik za vsako žensko. V lanskem letu je pripravil personalizirano knjigo, ki je edinstven tovrstni produkt in odpira povsem nov pristop do uporabe ličil. Od leta 2009 do leta 2014 se je aktivno ukvarjal z združevanjem podjetnikov in sodeloval pri ustanavljanju podjetniških skupin. 2006 je na Dunaju prejel certifikat avstrijske gospodarske zbornice, za združevanje podjetij, marketing in odnose s kupci.